Kwalitatief onderzoek: kruip in de huid van uw doelgroep
Uw vragen
Aanscherpen van uw marketingstrategie
(her)Positionering van merken
Een communicatie testen bij uw doelgroep
Dichter bij uw klanten staan
Inspiratie en feedback verzamelen voor innovatie en conceptontwikkeling
Uitdiepen of bijsturen van klanttevredenheid
Nieuwe markten verkennen
Of...
Ik kan u helpen
Online en face-to-face onderzoek
Individuele interviews en focus groepen
25+ jaar ervaring in vele sectoren
Gespecialiseerd in psychodynamisch onderzoek (Censydiam-methodiek)
U en ik
U hebt mijn volle aandacht en inzet. Ik voer de projecten persoonlijk uit van A tot Z.
Ik neem de tijd om in een gesprek uw vraag en probleemstelling te verkennen, uit te diepen of aan te scherpen.
U ontvangt helder geschreven rapporten. Naargelang uw wens kort en krachtig, of uitgediept en gedetailleerd. Indien gewenst ook aangevuld met videomateriaal van de interviews of groepsgesprekken.
Mijn output is gebaseerd op humane intelligentie. Een mix van authentieke feedback van uw doelgroep, mijn jarenlange expertise en uw kennis en input. Ik zet artificiëler intelligentie in waar nuttig en informeer u over mijn bronnen en werkwijze.
Ik streef volgende waarden na: diepgang, transparantie, verbinding en authenticiteit. Struikelen mag, we zijn lerende mensen ;-)