Kwalitatief onderzoek: kruip in de huid van uw doelgroep

Uw vragen

  • Aanscherpen van uw marketingstrategie

  • (her)Positionering van merken

  • Een communicatie testen bij uw doelgroep

  • Dichter bij uw klanten staan

  • Inspiratie en feedback verzamelen voor innovatie en conceptontwikkeling

  • Uitdiepen of bijsturen van klanttevredenheid

  • Nieuwe markten verkennen

  • Of...


Ik kan u helpen

  • Online en face-to-face onderzoek

  • Individuele interviews en focus groepen

  • 25+ jaar ervaring in vele sectoren

  • Gespecialiseerd in psychodynamisch onderzoek (Censydiam-methodiek)

U en ik

  • U hebt mijn volle aandacht en inzet. Ik voer de projecten persoonlijk uit van A tot Z.

  • Ik neem de tijd om in een gesprek uw vraag en probleemstelling te verkennen, uit te diepen of aan te scherpen.

  • U ontvangt helder geschreven rapporten. Naargelang uw wens kort en krachtig, of uitgediept en gedetailleerd. Indien gewenst ook aangevuld met videomateriaal van de interviews of groepsgesprekken.

  • Mijn output is gebaseerd op humane intelligentie. Een mix van authentieke feedback van uw doelgroep, mijn jarenlange expertise en uw kennis en input. Ik zet artificiëler intelligentie in waar nuttig en informeer u over mijn bronnen en werkwijze.

  • Ik streef volgende waarden na: diepgang, transparantie, verbinding en authenticiteit. Struikelen mag, we zijn lerende mensen ;-)