Workshop Purpose en Identiteit
Waarom
Meer helderheid over de Identiteit van uw merk of organisatie leidt tot:
Scherpe(re) positionering
Duidelijke focus op de doelgroep(en) (en loslaten van niet-doelgroepen)
Minder interne discussies over strategie en marketingacties. Discussie is vaak het gevolg van onduidelijke onderstromen.
Eenduidige richting en overeenstemming voor communicatie en innovatie
Een basis voor verdere organisatie-ontwikkeling. Want 'Identiteit' gaat verder dan merken en marketing!
Hoe
Een workshop met het marketing en/of management team
Begeleiding in elke stap van het proces (voorbereiding, workshop en nazorg)
De output van de workshop is het Identiteitskompas van uw organisatie: een compact, helder document met de zes elementen van Identiteit: bestaansreden visie, missie en merkbelofte, waarden, krachten en ambitie. Dit is de leidraad voor elke actie van uw merk of organisatie
Uw workshop wordt op maat samengesteld op basis van uw vraag, behoefte en mogelijkheden
Ik creëerde afgelopen jaren een Identiteitskompas voor organisaties uit verschillende sectoren: consumentenproducten, de agrarisch sector, de gezondheidszorg, non-profit en industrie