Workshop Purpose en Identiteit

Waarom

Meer helderheid over de Identiteit van uw merk of organisatie leidt tot:

  • Scherpe(re) positionering

  • Duidelijke focus op de doelgroep(en) (en loslaten van niet-doelgroepen)

  • Minder interne discussies over strategie en marketingacties. Discussie is vaak het gevolg van onduidelijke onderstromen.

  • Eenduidige richting en overeenstemming voor communicatie en innovatie

  • Een basis voor verdere organisatie-ontwikkeling. Want 'Identiteit' gaat verder dan merken en marketing!

Hoe

  • Een workshop met het marketing en/of management team

  • Begeleiding in elke stap van het proces (voorbereiding, workshop en nazorg)

  • De output van de workshop is het Identiteitskompas van uw organisatie: een compact, helder document met de zes elementen van Identiteit: bestaansreden visie, missie en merkbelofte, waarden, krachten en ambitie. Dit is de leidraad voor elke actie van uw merk of organisatie

  • Uw workshop wordt op maat samengesteld op basis van uw vraag, behoefte en mogelijkheden


    Ik creëerde afgelopen jaren een Identiteitskompas voor organisaties uit verschillende sectoren: consumentenproducten, de agrarisch sector, de gezondheidszorg, non-profit en industrie